06.04.14

Я повернулась....

Давненько я тут не була. Не скажу, що пропала зовсім, за блогожиттям слідкую, а от на бісер немає надхнення. Зосередилась я на "Мої паперові творіння", вчуся солодкому дизайну, тобто виготовленню квітів та букетів з цукерок. Кому буде цікаво, зоходьте...Але сьогодні все ж таки покажу вам бісерний комплект. Це той другий варіант, про який писала тут. Почалось все з того, що якось я натрапила на МК Гузель Бакеевої перстень "Змеиный глаз" , і страшенно захотілося мені його зробити для себе. Скажу відверто, що бісерних прикрас вже маю досить, але цей перстень в душу запав. Так як прикраси люблю носити в комплекті, прийшлось ще й доробити кульчики. Думала, що будуть важкуваті, але зовсім ні, досить зручно їх носити, а от перстень мені не зручний. І вродіби пальці у мене не надто худі, таперстеник "гуляє" і регулятор розміру не допомагає... А от і фото комплекту:

Ріволі Сваровскі(але ж люблю я цей колір), бісер деліка та супердуо срібний, і щоб підкреслити рівольку, обплітала теж срібним бісером. Не матеріал, а казка...
На цьому все, чекаю на коментарі...

Немає коментарів :

Дописати коментар