07.10.14

Бісерний комірець та рецептик смачненького.

   Привіт, мої дівчатонька-рукодільнички. Сьогодні покажу вам прикрасу, яка мені зовсім не властива. До недавна на такі штучки дивилась без інтузіазму, а от прийшов час, і мене зачепило))). Цей варіант самий простенький, вперше в роботі використала чеський гальванізований бісер, завжди до нього ставилася з недовірою, та продавець в одному з рукодільних магазинів, переконувала мене, що якщо бісер дійсно чеський, то таке покриття стійке, і можна використовувати такий бісер у прикрасах. А так, як ця робота не є складною, якщо що, то не шкода буде і розпустити, ото я цей бісер і вирішила випробувати. Поки плела, стійкість до стирання не підвела, тепер спробуємо, як буде при носінні.




Рукодільний марафон у блозі "Коровa & Весы":


   А ще, хочу поділитися з вами одним рецептиком, який мені попався на сторінках інтернету. перевірений мною, смакота, ще та, мої хлопці хрумкали із задоволенням, та для себе, я такі рецепти відношу до категорії: "Прощавай фігура", тож ласую тим дууууже рідко. Рецепт, мовою оригіналу:

Батон запеченный с сыром и чесноком

Ингредиенты:

- 1 "вчерашний" багет
- 100 г сыра
- 100 г размягченного сливочного масла
- 2-3 зубчика чеснока
- зелень петрушки и укропа

Приготовление:

Сыр натираем на терке, выдавливаем через чеснокодавилку чеснок, добавляем мягкое масло и мелко порезанную зелень. Все тщательно перемешиваем. В багете делаем надрезы наискосок прорезая не до конца и хорошенько заполняем их сырной начинкой. Заворачиваем батон в фольгу и убираем в разогретую до 200 градусов духовку на 20 минут. Затем фольгу приоткрываем и оставляем еще на 5 минут чтобы хлеб слегка подрумянился. Подаем порезав на ломтики по уже надрезанным линиям.


Смакуйте на здоров"я, і нехай щастить...До зустрічі...


6 коментарів :

  1. Дуже елегантна прикраса, красиво!!!
    Рецептик цікавий, треба чоловіка почастувати)

    ВідповістиВидалити
  2. Скажу чесно, що не дуже полюбляю такі прикраси....Точніше -- не полюбляла :)))...От зараз подивилася на твою і....мені дууууже сподобалось... Так вишукано і елегантно ! Краса !!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мені здається, що їх привабливість залежить від вдалого підбору кольорів, трапляються досить не погані варіанти, якось на SKRYNYA.UA бачила роботу однієї майстрині з Івано-Франківська, в національних кольорах, то аж дух перехопило від побаченого...

      Видалити
  3. Зоряда, давно не заглядывала к тебе....столько красоты...Молодчинка!
    Спасибо за рецептик!

    ВідповістиВидалити
  4. Привет, Инна, оооочень рада твоему визиту! Жалко, что ты так далеко, я б могла время от времени тебе пересылать подарки...

    ВідповістиВидалити